Polityka gwarancyjna

Ograniczona gwarancja

Niniejsza Ograniczona Gwarancja obejmuje wyłącznie wady materiałowe lub wykonawcze Produktu i jego komponentów, gdy są używane w standardowych warunkach. Jeśli wystąpi wada objęta niniejszą Ograniczoną Gwarancją, Sunseeker lub jego upoważnieni przedstawiciele, według własnego uznania, naprawią lub wymienią wadliwy Produkt lub komponenty zgodnie z niniejszą Ograniczoną Gwarancją. Obowiązujący okres gwarancji rozpoczyna się w dniu pierwotnego zakupu od Sunseeker, autoryzowanego dystrybutora lub dealera.

Warunki gwarancji

Rejestracja: Zarejestruj urządzenie na stronie https://warranty.elite.en.sk-robot.com/pl w ciągu 30 dni od daty zakupu, aby uzyskać 36- miesięczną gwarancję. Bez rejestracji standardowy okres gwarancji wynosi 24 miesiące.

Gwarancja akumulatora: Akumulator jest objęty 12-miesięczną gwarancją. Niezależnie od rejestracji produktu online.

Prawidłowe użytkowanie: Urządzenie nie może być użytkowane w sposób niewłaściwy, niezgodny ze swoim przeznaczeniem. Ponadto zabrania się wprowadzania zmian, modyfikowania i naprawiania urządzenia przed osoby i podmioty niebędące autoryzowanymi punktami serwisowymi.

Części ogryginalne: Dopuszcza się wykorzystywanie jedynie akcesoriów i części zatwierdzonych przez Sunseeker Elite lub autoryzowanego dystrybutora.

Zastosowanie niekomercyjne: Urządzenie nie może być wykorzystywane w celach handlowych, profesjonalnych oraz nie może być wynajmowane innym podmiotom.

Zapobieganie uszkodzeniom: Należy uważać, by urządzenie nie zostało uszkodzone na skutek działania wszelkich ciał obcych, substancji oraz na skutek wypadków.

Warunki przechowywania: W przypadku temperatury zewnętrzej poniżej 0°C urżądzenie musi być przechowywane w zamkniętym pomieszczeniu o dodatniej temperaturze.

Wyłączenia z gwarancji

Normalne zużycie: Komponenty ulegające naturalnemu zużyciu w wyniku standardowego użytkowania, takie jak ostrza, nie są objęte niniejszą gwarancją. excluded.

Nieautoryzowana konserwacja: Uszkodzenia, awarie lub usterki wynikające z nieautoryzowanej lub niewłaściwej konserwacji, obsługi lub przeciążenia są wykluczone.

Uszkodzenia spowodowane wysokim ciśnieniem wody: Uszkodzenia powstałe na skutek mycia pod wysokim ciśnieniem nie są objęte gwarancją.

Aby złożyć reklamację, należy przedstawić dowód zakupu w formie ważnego paragonu, na którym widnieje data i miejsce zakupu.

Niniejsza gwarancja jest dodatkiem do praw ustawowych i nie obejmuje żadnych akcesoriów dostarczonych z produktem. Wszystkie naprawy i produkty zamienne są objęte ograniczoną gwarancją przez pozostały okres pierwotnej gwarancji od daty zakupu.